Търговия на едро и доставка на капка са добре дошли.
Как мога да проследя пратката си?
Можете да проследите пратката си на следния уебсайт, като използвате номера си за проследяване: 17track.net/en (Копирайте в браузъра, за да се отвори)
Какво мога да направя, когато времето за защита на покупката изтича?
Ако времето за защита на покупката ви изтича, моля, свържете се с нас и ние ще ви помогнем да го удължите. Така парите ви няма да отидат в моята сметка.
Има ли някакъв митнически данък?
Обикновено ще декларираме минималната стойност, за да избегнем митнически данък. Но поради различните политики в различните държави може да има митнически данък, който трябва да бъде платен от купувача. Така че можете да оставите съобщение при поръчката за това каква стойност бихте искали да декларирате.
ОТЗИВ:
Ако сте доволни от нашите продукти и услуги, моля, оставете положителен отзив и 5 звезди. Също така се радваме, ако можете да споделите нашите артикули в SNS и facebook, дайте ни скрийншот ,ще имате шанс да получите и купон за 10 долара.
Ако не сте доволни от нашите продукти, свържете се с нас, преди да оставите отрицателна обратна връзка. ние гарантираме, че 100% ще решим всеки проблем за вас и ще ви направим доволни.
ОБСЛУЖВАНЕ:
1.Ние се грижим за нашите ценни клиенти и винаги ще се опитваме да ви помогнем, надяваме се да установим дълъг бизнес с вас.
2.Моля, свържете се с нас чрез TRADEMANGGER, преди да оставите отрицателна обратна връзка или да отворите и спор в сайта.
Моля, дайте ни възможност да разрешим всеки проблем.
най-добрите пожелания към вас и вашето семейство ❤.