Голямо състезание

Как функционира ShipGRATIS.bg?

1. Как е възможно че доставката е БЕЗПЛАТНА?

 1.1 При скъп асортимент не е проблем да се начислява цената за пощенски разходи в цената на стоката, така че клиентът да не го усети. Но ние предлагаме предмети до сумата стоте лева и почти винаги са под петдесет лева. Как е възможно?

 1.2Ние изпращаме стоки директно от основните дистрибутори. В днешното време вече не е тайна, че всякаква потребителска електроника и друга стока произлиза от Китай или Тайван. Така че решихме, че е най-добре да изпратим стоките на крайните клиенти директно от местоназначението на тяхното производство.

 1.3 Голяма част от цената ще спести разходите на вносителите и търговците на едро. Винаги се опитваме да запазим цената на стоките, които предлагаме на нивото на конкуренцията, и най-добре ако имаме възможност да ги направим винаги малко по-ниски.

 1.4 Имахме възможност да сведем цените на доставката до минимум, благодарение на голямо количество пратки, които доставчиците изпращат на наши клиенти. Важен принцип в модела за пазаруване в търговската галерия  ShipGRATIS.bg, според която управляваме е това, че недобавяме цената на доставката към цената на стоката, но я сваляме от нашата маржа. На пръв поглед може да изглежда, че няма разлика. Но сравнете нашите цени с конкуренцията и ще разберете разликата.

 1.5 Така че пратките ще се изпращат от Азия. Но клиентът освен по-дълго време на доствката (погледни секция Транспорт) няма да усети някакав друга разлика. Пратките стандартно са доставяни чрез Чешка поща или са съхранени за вземане. 

2. Как да постъпвам по време на рекламация?

 2.1 Осъзнаваме, че изпращането на стоката обратно на доставчика до Азия като рекламация ще бъде прекалено скъпо за обикновения потребител и ще трае много дълго време.

 2.2 Ето защо решихме да посредничим и с уреждане на рекламации. Клиентът прави рекламация чрез създаване на тикет за рекламация. След това ще получи адрес от нас, естествено в Чехия, където ще изпрати стоката която рекламира и ние вече ще уредим всичко останало, както при покупката в обикновен онлайн магазин. За да се ускори решаване на оплакванията и рекламации в повечето случаи доставчиците изпращат направо нова стока обратно на клиентите. 

 2.3 Какво се случва ако случайно стоката се загуби по времето на транспорта? В този случай поемаме цялата отговорност и за сметка на това, уреждаме с доставчика да изпрати стоките отново.

3. Как може клиентът да плати за поръчаните стоки?

 3.1 Както вече произлиза от функционирането на  галерията за пазаруване ShipGRATIS.bg, поръчката може да  се заплаща по банкова сметка чрез интернет или чрез пощенски запис.

 3.2 Не е възможно да плащате в брой с пари при доставка на стоки от Азия.

4. Стока на СКЛАДА от ЧЕХИЯ до 10 дена

 4.1 Ние сме чули изискванията на множество наши клиенти за по-бърза доставка на стоки и най-популярните продукти за вас сме уредили в нашия склад в град Пилзен. Времето на доставка от стоката намираща се "На склада" е 2 дена от изпращането им на адрес в Чехия а 3 дена на изпращането им на адрес в Словакия.

Ако имате други въпроси или запитвания относно начина на работа при уреждане на поръчките, можете да се свържете с нас чрез отдел "Обслужване на клиенти".