Голямо състезание

Продавачът ЛЕВНО мести склада, пратката ще се забави 4-5 дни. Благодаря за разбирането.

Насоки за митнически контрол пред митническата служба

Насоки за митнически процедури и компенсация на възникнали разходи

 

1. Кога трябва да се проведе митническо оформяне?

 1.1 Поръчаната стока, която не е от нашия Склад, може да бъде прекарано през митнически контрол, ако сумата на поръчката е по висока от €22. От наш опит знаем, че поръчките до стойноста €57 са прекарани през митнически контрол само в 0,1% случаи.

2. Какви документи са нужни за безпроблемно решаване на митнически процедури?

 2.1Ако вашата пратка ще е задържана за митническо оформяне, вие ще бъдете подканени писмено от Българска поща да ѝ предоставите три необходими документа.

Първия документ, който ще трябва да приложите е доклад за покупката Ви. Ще го намерите в секцията  Мои поръчки , където трябва да кликнете върху PDF фактура на дадена поръчка и може да си го изпечатите.  Тъй като стоките от Вашата поръчка могат да се доставят от повече различни склада и могат да бъдат доставени последователно в няколко пратки, маркирайте конкретната позиция от разписката за продажба/фактура, за която се отнася митнически контрол.

Като следващия документ предложете бележка за заплащане или извлечение на заплащане. Достатъчно е и print screen от интернет банкиране на дадено заплащане.

Най-накрая ще попълните пълномощно на Българската поща за да може да осигури митническо оформяне. Пълномощното ще Ви бъде изпратено едновременно с молбата за предлагане на дадени документи, но може да си я свалите и в електронен вид ТУК . В пълномощно е достатъчно да попълните (името си, адрес и дата) и незабравете Ваш подпис.

Всички документи изпратете чрез имейл на: sklad.praha120@cpost.cz (макс. големина на прикачени файлове 4MB и формат само .jpg, .pdf, .doc). Като предмет на имейла сложете складов номер или номера на пратката (ако няма да намерите номера на пратката, стига номера от склада) него ще го намерите в информация за доставяне на пратка от чужбина. 

Ако нямате възможност да изпратите документи по имейла, изпратете ги по пощата на адрес: Pošta Praha 120, отедел. celní deklarace, Plzeňská 139, 220 00, Praha 5 - Košíře.

3. Какви усложнения могат да възникнат?

 3.1 Ако се спазват горните указания, не трябва да има усложнения. Ако стоките бъдат задържани, ние ще Ви върнем обратно парите за вашата поръчка. В случай на други усложнения, моля свържете се с нас.

4. Колко време трае митническа процедурата?

 4.1 Самата митническа процедура трае 2-3 дена. Закъсненията възникват между момента на решението за митническо оформяне и подаването на молбата за представяне на доказателства и получаването на тези документи от клиента на Булгарска пощенска служба. Общо трябва да смятате с 5-10 дена.

5. Какви такси могат да възникнат във връзка с митническото освобождаване?

 5.1 С митническо освобождаване могат да възникнат тези такси : ДДС, митнически такси и такса на Българската поща за представителство в митническа процедура.

6. Какво мнение и как решават митническа процедура и таксите галерията за пазаруване PoštovnéZDARMA.cz?

 6.1 Тъй кто си ценим нашите клиенти, решаваме тези ситуации винаги за Ваше удовлетворение. Нашето обслужване на клиенти ще ви осигури сътрудничество с митническа процедура. Ако на пратката Ви е била измерена сума за плащане на митото, платете го в пощата при приемане на стоката. Това измерване на митната такса и докладът на заплащането му след това скенирайте и го изпратете на нас с тикет чрез обслужване на клиенти,  като Категория на запитване изберете 'Стъпки в митническа процедура'. Митната такса, ДДС и такса за освобождаване ще Ви бъде конпенсирана чрез форма на талон за следвъща покупка или ще Ви се върнат парите. Компенсацията може да бъде предоставена само на клиенти, които не са закупили стоката за бизнес цели.