Голямо състезание
  • Пръстен с надпис - най-добри приятели 1
  • Пръстен с надпис - най-добри приятели 2
  • Пръстен с надпис - най-добри приятели 3
  • Пръстен с надпис - най-добри приятели 4
  • Пръстен с надпис - най-добри приятели 5
-77%

Пръстен с надпис - най-добри приятели

Happy days Приключва след или до изчерпване!
30 дни гаранция за връщане на пари Безплатна доставка

В склада на търговеца в чужбина

Доставка за 10-40 дни след изпращането

Гаранция за връщане на финансови средства
Ако не е изпратено в рамките на 30 дни
Ако транспорта отнеме повече от 90 дни

Код на продукта: 10853

Нормална цена:
42,16 лв.
НАМАЛЕНИЕ:
9,56 лв.
Продадено:
>200 бр
Златен
Сребърен
verified_by_customers verified_by_customers
verified_by_customers verified_by_customers

Описание на продукта

Детайли

Пръстен, който можете да дарите. Надписът "най-добри приятели" се намира от вътрешната страна на пръстена.

Характеристики:

  • Материал: бижутерска сплав
  • Цвят: повече цвята
  • Размер: 1,7 см

Мнения

Все още не сме получили достатъчно рецензии за продуктa. Напишете рецензия на този продукт

Напишете своето собствено мнение

Вашето мнение за: Пръстен с надпис - най-добри приятели

Декларирам, че съм се запознал/а с Декларацията за поверителност и бих искал/а да подам този формуляр с възможност за публикуването му в интернет.

Дискусия към продукта

Дискусия към продукта

Засега нямаме никакъв коментар или въпрос към тази стока, бъдете първи!

Изпратете ни вашия въпрос или коментар към продукта:




Декларирам, че съм се запознал/а с Декларацията за поверителност и бих искал/а да подам този формуляр с възможност за публикуването му в интернет.

Търговец

Търговски условия

Търговски условия


  • 1. ПЪРВОНАЧАЛНИ РАЗПОРЕДБИ
  • 1.1 Терминология
  • - адрес за връщане на стоката - мястото за изпращане на стоката в случай на отказ от договора според търговските условия, посочени във виртуалното пространство на продавача;
  • - електронен адрес на купувача - имейл адреса на купувача, посочен в неговия потребителски акаунт на виртуалната галерия www.shipgratis.bg или в поръчката;
  • - електронен адрес на продавача - виртуално пространство на продавача за обработка на електронна поща чрез обслужването на клиенти;
  • - имейл адрес за оплаквания - info@shipgratis.bg;
  • - общи условия или ОП - Тези общи условия, издадени и одобрени от продавача;
  • - GDPR - Регламент 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета относно защитата на лицата по отношение на обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46 / ЕС (Общ регламент за защита на данните);
  • - обслужване на клиенти - място за електронна комуникация между продавача и купувача, осигурено от виртуалната галерия www.shipgratis.bg на база на търговските условия на продавача, адрес info@shipgratis.bg;
  • - договор за закупуване - договор за закупуване, сключен между продавача и купувача въз основа на настоящите общи условия или други документи, които ще бъдат договорени между тях;
  • - купувач - физическо лице, което сключва договор за покупко-продажба с продавача;
  • - място за упражняване на правата, произтичащи от дефектно изпълнение и за връщане на стоките - това място е адресът, определен от транспортната услуга BohemiaPost.com, която извършва услугата на помощник за рекламация и връщане на продавача.
  • - Адрес на Логистически хъб - Зайчар 18, ПК 7002, Русе
  • - Граждански кодекс - акт № 89/2012 г. сб. с измененията;
  • - поръчка - попълнен формуляр за поръчка, който съдържа цялата информация и опции, маркирани като задължителни;
  • - продавач - ShipGratis Limited, Id. No.: 2694621, One Midtown, Hoi Shing Road , 999077, Tsuen Wan, N.T., Hong Kong, CN;
  • - сметка, посочена от продавача - банкова сметка, която е посочена във виртуалното пространство на продавача като сметка, определена за плащане;
  • - виртуално пространство на продавача - пространство, което е достъпно за продавача във виртуалната галерия www.shipgratis.bg въз основа на условията на Маркетплейс.
  • 1.2 Общите условия не се прилагат за случаите, когато лицето, което възнамерява да закупи стоки от продавача, е юридическо лице или лице, което действа при поръчка на стоки в хода на своята дейност или в рамките на независимата си професия.
  • 1.3 Провизии, отклоняващи се от търговските условия, могат да бъдат уговорени в договора за покупка. Отклоняването на разпоредбите в договора за покупко-продажба има предимство пред разпоредбите на общите условия.
  • 1.4 Разпоредбите на общите условия са неразделна част от договора за покупка. Търговските условия се издават/подготвят на български език. Договорът за покупко-продажба се сключва на български език.
  • 1.5 Формулировката на условията може да бъде променена или допълнена от продавача. Тази разпоредба не засяга правата и задълженията, възникнали през периода на валидност на предишната версия на условията.

  • 2. ДОГОВОР ЗА ЗАКУПУВАНЕ
  • 2.1 Цялото представяне на стоки, поставени във виртуалното пространство на продавача, има информативен характер и продавачът не е длъжен да сключва споразумение за покупка по отношение на тези стоки. Разпоредбите на § 1732, параграф 2 от Гражданския кодекс не се прилагат.
  • 2.2 Виртуалното пространство на продавача съдържа информация за стоките, включително цените на отделните стоки. Цените на стоките остават валидни, докато са показвани във виртуалното пространство на продавача. Тази разпоредба не ограничава възможността на продавача да сключи договор за покупка при индивидуално договорени условия.
  • 2.3 За да поръча стоки, купувачът попълва формуляра за поръчка във виртуалното пространство на продавача. Формулярът за поръчка съдържа особено информация за:
  • - поръчаните стоки (поръчаните стоки се „вмъкват“ от купувача в електронната количка за пазаруване, която е част от виртуалното пространство на продавача);
  • - начина на плащане на покупната цена на стоките,необходимия начин за доставка на поръчаните стоки.
  • 2.4 Продавачът си запазва правото във формуляра за поръчка да поиска и да предостави на купувача допълнителна информация, необходима за изпълнение на задълженията, произтичащи от приложимите закони и договорните отношения.
  • 2.5 Преди да изпрати поръчката до продавача, купувачът има право да проверява и променя данните, които е въвел в поръчката, дори по отношение на способността на купувача да открива и да поправя грешки, направени при въвеждане на данните в поръчката. Купувачът изпраща поръчката до продавача, като натиска бутона „Продължи“. В този момент информацията, предоставена в поръчката от продавача се счита за правилна. Веднага след получаване на поръчката до купувача, продавачът ще потвърди доставката си по електронна поща на електронния адрес на купувача.
  • 2.6 Продавачът винаги има право в зависимост от характера на поръчката (количество стоки, сумата на покупната цена) да поиска от купувача допълнително потвърждение на поръчката.
  • 2.7 Договорните отношения между продавача и купувача възникват от приемането на създадена поръчка, което се изпраща от продавача по електронна поща на електронния адрес на купувача.
  • 2.8 Купувачът се съгласява да използва средства за комуникация от разстояние при сключване на договор за покупка. Разходите, направени от купувача при използването на средства за комуникация от разстояние във връзка със сключването на договора за покупка (разходи за интернет връзка, разходи за телефонни разговори), се поемат от самия купувач.

  • 3. ЦЕНА НА СТОКИ, УСЛОВИЯ ЗА ПЛАЩАНЕ
  • 3.1 Цената на стоките съгласно договора за покупка може да бъде платена от купувача на продавача по следните начини:
  • - в брой при доставка на място, посочено от купувача в поръчката;
  • - с безкасов превод към сметка, посочена от продавача;
  • - с платежна карта.
  • 3.2 Продавачът си запазва правото да предложи само някои от горепосочените методи за плащане. В случай, че е някой от методите за плащане с допълнителна такса, купувачът ще бъде информиран за таксата при избора на този начин на заплащане
  • 3.3 Продавачът не изисква депозит или друго подобно плащане от купувача. Това не засяга разпоредбите на общите условия относно задължението за заплащане на покупната цена на стоките предварително.
  • 3.4 Процесът на плащане се осъществява чрез попечителство според условията на попечителство. Ако купувачът не се съгласи с попечителството, договорът за покупка няма да бъде сключен.
  • 3.5 В случай на наложен платеж, покупната цена се заплаща при получаване на стоката. В случай на безкасово плащане, покупната цена се заплаща в рамките на 25 дни след сключване на договора за покупка.
  • 3.6 В случай на безкасово плащане, купувачът е длъжен да заплати покупната цена на стоките заедно с всички задължителни данни за плащане, намиращи се във формуляра за поръчка (символ на вариабилен символ и др.). В случай на безкасово плащане, задължението на купувача да плати покупната цена се изпълнява, когато съответната сума се кредитира по сметката на продавача.
  • 3.7 Плащане, което не съдържа всички задължителни данни съгласно точка 3.6, не се счита за плащане на покупната цена, освен ако Продавачът не реши по друг начин.
  • 3.8 Продавачът има право да поиска плащане на пълната покупна цена, преди да изпрати стоката до купувача. Разпоредбите на § 2119 параграф.1 от Гражданския кодекс не се прилагат.
  • 3.9 В случай на плащане с наложен платеж при получаване на стоката, стоката ще бъде дадена на купувача заедно с издадената фактура след плащането на наложения платеж.
  • 3.10 В случай, че купувачът не поеме стоката, тя ще бъде върната на продавача и купувачът ще е длъжен да плати обезщетение за таксата за доставка. Това обезщетение е юридически приложимо, понеже купувачът нарушава сключения договор за покупка, като не взема стоките. С факта, че купувачът не желае да поеме стоките, срокът за отказ от договора, съгласно част 4 от тези условия, не започва да тече.

  • 4. ОТТЕГЛЯНЕ ОТ ДОГОВОРА ЗА ЗАКУПУВАНЕ
  • 4.1 Ако това не е случай, посочен в точка 4.2 от Общите условия, или друг случай, при който не е възможно да се откаже от договора за покупка, купувачът има право да се откаже от договора за покупка в съответствие с § 1829, параграф 1 от Гражданския кодекс в рамките на 30 дни от получаването на стоките и в случай, че предмета на договора за покупка са няколко вида стоки или доставка на няколко части, този период тече от датата на получаване на последната пратка на стоката.
  • 4.2 Купувачът взима под внимание, че съгласно разпоредбата § 1837 от Гражданския кодекс не е възможно да се откаже от договора за покупка за доставка на стоки в затворен пакет, който потребителят е извадил от опаковката и поради хигиенни причини не е възможно да се върне.
  • 4.3 Оттеглянето от договора за покупка трябва да бъде изпратено до продавача в срока съгласно точка 4.1 от условията. За да се откаже от договора за покупка, купувачът може да използва предоставения от продавача образец/формуляр, който представлява приложение към общите условия. Оттеглянето от договора за покупка може да бъде изпратено от купувача на електронния адрес на продавача чрез обслужването на клиенти.
  • 4.4 В случай на отказ от договора за покупка, договорът за покупка се анулира от самото начало. Стоката трябва да бъде върната на продавача от купувача в рамките на 14 дни от доставката на оттеглянето от договора за покупка на продавача. Ако купувачът се откаже от договора за покупка, той поема разходите, свързани с връщането на стоките на продавача, дори ако стоките не могат да бъдат върнати поради съществеността си по обикновена поща.
  • 4.5 В случай на отказ от договора за покупка купувачът ще достави стоките до адреса за връщане на стоки или на място, уговорено между продавача и купувача. Това място е адресът, определен от транспортната служба BohemiaPost.com, която извършва услугата на помощник за рекламация и асистент за връщане на продавача.
  • 4.6 В случай на отказ от договора за покупка, продавачът ще върне получените от купувача средства в рамките на четиринадесет (14) дни след отказ от договора за покупка от купувача, по същия начин, както продавачът е получил от купувача. Продавачът също има право да върне изпълнението, предоставено от купувача по друг начин, ако купувачът се съгласи и купувачът не прави допълнителни разходи. Ако купувачът се откаже от договора за покупка, продавачът не е длъжен да върне получените средства на купувача, преди купувачът да върне стоката или да докаже, че е изпратил стоките на продавача.
  • 4.7 Продавачът има право едностранно да присвои правото на обезщетение за вреди, причинени на стоките, срещу правото на купувача на възстановяване на покупната цена.
  • 4.8 В случаите, когато купувачът има право да се откаже от договора за покупко-продажба в съответствие с разпоредбите на § 1829, параграф 1 от Гражданския кодекс, продавачът също има право да се откаже от договора за покупка по всяко време, когато стоките не бъдат поети от купувача. В такъв случай продавачът ще върне покупната цена на купувача без ненужно забавяне на банковата сметка, посочена от купувача.
  • 4.9 Купувачът има възможност да анулира поръчката чрез обслужването на клиенти до настъпване на разходите. Той ще бъде информиран за това време поотделно.

  • 5. ТРАНСПОРТ И ДОСТАВКА НА СТОКА
  • 5.1 Продавачът е длъжен да достави стоките до мястото, посочено от купувача в поръчката, купувачът е длъжен да поеме стоките на мястото, посочено за доставка.
  • 5.2 Обичайното време за доставка е посочено за всеки продукт поотделно. Срокът на доставка има две части, времето за обработка на поръчката и времето за доставка. Този период започва с приемането на поръчката или нейното плащане в случай на предварително плащане. Най-късният срок за доставка на стоките е 120 дни. Обичайното време за обработка на поръчката е 7 дни, най-много 30 дни. Обичайното време за доставка е 10-40 дни, най-много 90 дни. В случай, че продавачът предположи, че срока за доставка не може да бъде изпълнен, той си запазва правото да се откаже от договора за покупка.
  • 5.3 Продавачът си запазва правото в случай на временна неспособност на доставка поради неизбежни и непредвидими препятствия или т. нар. непреодолима сила, възникнала без негова вина, да удължи срока за доставка в зависимост от тези препятствия. Неизбежна и непредвидима пречка или т. нар. Непреодолима сила са особено въстанията, бунтовете, екстремните колебания на времето, карантина и т.н.
  • 5.4 В случай, че поради причини от страна на купувача е необходимо стоките да бъдат доставяни многократно или по друг начин, различен от указания в поръчката, купувачът е длъжен да заплати разходите, свързани с многократната доставка или разходите, свързани с друг начин на доставка.
  • 5.5 В случаите, когато продавачът използва услугата BohemiaPost за доставка, купувачът упълномощава оператора на тази услуга (ZIRAFO, sro, IČ: 06295029, седалище Sokolovská 1127/118 Plzeň - Bolevec 323 00, Чехия;) за следните действия: - купувачът упълномощава превозвача BohemiaPost , респ. нейният национален клон, да поеме доставка от негово име от основния превозвач на адреса на логистичния му ХЪБ, който му се доставя, и да предприеме стъпки към окончателната му доставка и свързаните с това действия, които нормалната практика предполага. Това пълномощно се прилага и за ситуацията, когато изпратените стоки вече са собственост на купувача и той не може да ги получи лично - купувачът допълнително упълномощава превозвача BohemiaPost , респ. нейният национален клон, за да извърши необходимите от негово име митнически процедури, така че пратката да може да бъде успешно освободена чрез митници и впоследствие да бъде доставена до купувача. По-конкретно става въпрос за представителство в митническите дела, изплащане на митнически дълг, напр. други такси, свързани с митническия режим.
  • 5.6 След получаване на стоките от превозвача, купувачът е длъжен да провери целостта на опаковката на стоките и в случай на дефекти незабавно да уведоми превозвача. В случай на установяване на нарушение на опаковката, което показва неправомерно влизане в пратката, купувачът не е задължен да поеме пратката от превозвача. Това не засяга правата на купувача от отговорност за дефекти в стоките и други права на купувача, произтичащи от общо обвързващите правни разпоредби.
  • 5.7 Други права и задължения на страните при превоз на стоки могат да бъдат регулирани от специалните условия за доставка на продавача, ако са издадени от продавача.

  • 6. Права при дефектни стоки
  • 6.1 Правата и задълженията на договарящите страни по отношение на правата, произтичащи от дефектно изпълнение се уреждат от съответните общо обвързващи правни разпоредби (особено разпоредбите на § 1914 до 1925, § 2099 до 2117 и § 2161 до 2174 от Гражданския кодекс и Закон № 634/1992 Coll., Относно защитата на потребителите в измененията).
  • 6.2 Продавачът е отговорен пред купувача, че стоката е без дефекти при получаване . По-точно, продавачът е отговорен към купувача, че по времето, когато купувачът приема стоките, стоките имат характеристиките, договорени от страните и при липса на споразумение имат характеристиките, описани от продавача или производителя или характеристиките които купувачът очаква по отношение на характера на стоките, стоките са годни за целта, посочена от продавача за тяхната употреба или за която обикновено се използват стоки от този вид.
  • - Стоките съответстват по качество или дизайн на договорената проба или модел, ако качеството или дизайнът са определени според договорената проба или модел;
  • - Стоките са в правилно количество, мярка или тегло;
  • - Стоките отговарят на изискванията на законовите разпоредби.
  • 6.3 Ако дефектът стане очевиден в рамките на шест месеца от получаването, стоките се считат за дефектни към момента на получаването им.
  • 6.4 Продавачът има задължения към дефектното изпълнение поне дотолкова, докато задълженията от дефектно изпълнение от производителя продължават. В противен случай купувачът има право да упражни правото на дефект, възникнал в потребителските стоки в рамките на 24 месеца от тяхното получаване. Ако в съответствие с друго законодателство периодът, за който стоките могат да бъдат използвани е посочен върху продадените стоки, върху тяхната опаковка, в инструкциите, приложени към стоките или в рекламата се прилагат разпоредбите относно гаранцията за качество. Като гарантира качеството, продавачът се ангажира, че стоките ще бъдат подходящи за използване за предназначената цел за определен период от време или че ще запазят обичайните си свойства. Ако купувачът правилно е критикувал продавача за дефекта на стоката, срокът за упражняване на правата от дефектното изпълнение или гаранционния срок не тече за периода, през който купувачът не може да използва дефектните стоки.
  • 6.5 Правата от отговорността за дефекти на стоките се упражняват от продавача на мястото за упражняване на правата от дефектното изпълнение.
  • 6.6 Продавачът е длъжен да издаде потвърждение на купувача за това кога купувачът е упражнил правото, какво е съдържанието на жалбата и какъв начин на обработка на жалбата изисква купувачът, както и потвърждение на датата и начина на обработка на жалбата/рекламацията или обоснование за отхвърляне на жалбата. Тези потвърждения се изпращат по електронен път чрез информационната служба на имейл адреса на купувача.
  • 6.7 Купувачът информира Продавача кое право е избрал при уведомяване за дефекта или без неоправдано забавяне след уведомяване за дефекта. Купувачът не може да промени избора без съгласието на продавача. Това не се прилага, ако купувачът е избрал да поправи дефекта, което се оказва нежелателно или разходите за неговия ремонт надвишават стойността на стоките.
  • 6.8 Ако стоките нямат характеристиките, посочени в точка 6.2 от общите условия, купувачът може да изиска доставка на нови стоки без дефекти, ако това не е несъразмерно поради характера на дефекта, но ако дефектът се отнася само за част от стоките, купувачът може да поиска само замяна. Ако това не е възможно, той може да се откаже от договора. Ако обаче е непропорционална поради характера на дефекта, особено ако дефектът може да бъде отстранен без ненужно забавяне, купувачът има право на безплатно отстраняване на дефекта. Купувачът има право на доставка на нови стоки или замяна на части дори в случай на дефект, който може да се бъде поправен, ако той не може да използва правилно стоката поради повторение на дефекта след ремонт или поради по-голям брой дефекти. В този случай купувачът също има право да се откаже от договора. Ако купувачът не се откаже от договора или ако не упражни правото да достави нови стоки без дефекти да замени неговите части или да поправи стоките, той може да поиска разумна отстъпка. Купувачът има право на разумна отстъпка, дори ако продавачът не може да достави нови стоки без дефекти, да замени своята част или да поправи стоката, както и ако продавачът не уреди лекарство в разумен срок или ако организирането на лекарство би причинило значителни затруднения на продавача.
  • 6.9 Който има право съгласно § 1923 от Гражданския кодекс, също има право на възстановяване на разходите, направени по време на упражняването на това право. Обаче ако правото на обезщетение не бъде упражнено в рамките на един месец след изтичането на срока в който трябва да се посочи дефектът, съдът няма да признае правото ако продавачът възрази, че правото на обезщетение не е упражнено навреме.

  • 7. ДРУГИ ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА СТРАНИТЕ
  • 7.1 Купувачът е собственик на стоките, в момента в който плати пълната покупна цена на стоките.
  • 7.2 Продавачът не е обвързан с никакви кодекси за поведение по отношение на Купувача по смисъла на разпоредбите на § 1826, параграф 1 буква е) от гражданския кодекс.
  • 7.3 Разглеждането на оплакванията на потребителите се осигурява от продавача чрез обслужването на клиенти. Продавачът ще изпрати информация за уреждане на жалбата на купувача на електронния адрес на купувача.
  • 7.4 Чешкият орган за проверка на търговията със седалище в Štěpánská 567/15, 120 00 Prague 2, IČ: 000 20 869, интернет адрес: https://www.coi.cz/en/information-about-adr/, отговаря за извънсъдебното уреждане на потребителските спорове, произтичащи от договора за покупка. Платформата за онлайн решаване на спорове на http://ec.europa.eu/consumers/odr може да се използва за решаване на спорове между продавача и купувача съгласно с договора за покупка.
  • 7.5 Европейски потребителски център Чехия, със седалище в Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, интернет адрес: https://evropskyspotrebitel.cz/en/ е точка за контакт съгласно регламент на (ЕС) № 524/2013 на Европейския парламент и на Съвета на 21.5.2013 г. относно онлайн решаването на спорове и изменение на регламент (ЕС) № 2006/2004 и Директива 2009/22 / ЕС (Регламент за решаване на потребителски спорове онлайн).
  • 7.6 Надзорът в областта на защитата на личните данни се осъществява от Службата за защита на личните данни. В ограничена степен Чешкият орган за търговска инспекция също контролира спазването на Закон № 634/1992 Coll. относно защитата на потребителите.
  • 7.7 Продавачът уважава и защитава правата на купувача. Купувачът има възможност да се свърже с националния контролен орган.

  • 8. ЗАЩИТА НА ЛИЧНИ ДАННИ
  • 8.1 Администраторът на лични данни съгласно член 4, точка 7 от Регламента за GDPR е продавачът.
  • 8.2 Лични данни са цялата информация за идентифицирано или подлежащо на идентифициране физическо лице, разпознатото физическо лице е физическо лице, което може да бъде разпознато пряко или непряко, по-специално чрез позоваване на конкретен идентификатор, като име, идентификационен номер, данни за местоположение, мрежов идентификатор или един или повече конкретни физически, физиологични, генетични, умствени, икономически, културни и социални, идентични черти на това физическо лице.
  • 8.3 Продавачът не е назначил служител по защита на данните.
  • 8.4 Продавачът обработва лични данни, предоставени от купувача или лични данни, получени въз основа на изпълнение на поръчката.
  • 8.5 Продавачът обработва идентификационни и контактни данни и данни, необходими за изпълнението на договора на купувача.
  • 8.6 Правната причина за обработка на лични данни е:
  • - изпълнение на договора за покупка съгласно член 6, параграф 1, буква b) GDPR;
  • - законният интерес на продавача от предоставянето на директен маркетинг (особено за изпращане на търговски съобщения и бюлетини) съгласно член 6, параграф 1, буква f) GDPR.
  • 8.7 Целта на обработката на лични данни е:
  • - изпълнение на поръчката и упражняване на права и задължения, произтичащи от договора за покупка; при поръчка се изискват лични данни, които са необходими за успешна обработка на поръчката, предоставянето на лични данни е необходимо за сключване и изпълнение на договора за покупка, без предоставянето на лични данни не е възможно да се сключи договор за покупка или да се изпълни от продавача, т.е.изпращане на бизнес съобщения и извършване на други маркетингови дейности.
  • 8.8 Продавачът взема автоматично индивидуално решение по смисъла на член 22 от GDPR. Купувачът дава изричното си съгласие за тази обработка.
  • 8.9 Продавачът съхранява лични данни:
  • - за периода, необходим за упражняване на правата и задълженията, произтичащи от договора за продажба и за упражняването на произтичащи от него вземания (за период от 15 години от прекратяването на договорните отношения) до оттегляне на съгласието за обработка на лични данни за маркетингови цели за максимум 5 години ако личните данни се обработват въз основа на съгласието.
  • 8.10 В края на периода на запазване на личните данни продавачът ще изтрие личните данни.
  • 8.11 Получатели на лични данни (подизпълнители на продавача) са субекти:
  • - участващи в доставката на стоки / услуги / изпълнение на плащания въз основа на договор за покупка
  • - предоставящи виртуални космически услуги
  • - предоставящи маркетингови услуги
  • 8.12 Продавачът възнамерява да прехвърли лични данни на трета страна (държава извън ЕС) или международна организация.
  • 8.13 При условията, определени в GDPR, купувачът има право:
  • - на достъп до личните им данни съгласно член 15 от GDPR;
  • - да коригира личните данни съгласно член 16 от GDPR или ограниченията за обработване съгласно член 18 от GDPR;
  • - право на изтриване на лични данни съгласно член 17 от GDPR;
  • - правото на възражение срещу обработването съгласно член 21 от GDPR;
  • - право на преносимост на данните съгласно член 20 от GDPR;
  • - право да се оттегли съгласие за обработка на лични данни по електронен път на адреса на обслужването на клиенти.
  • 8.14 Освен това купувачът има право да подаде жалба до Службата за защита на личните данни ако счита, че правото му на защита на личните данни е нарушено.
  • 8.15 Продавачът декларира, че е предприел всички подходящи технически и организационни мерки за осигуряване на защита на личните данни.
  • 8.16 Продавачът декларира, че само упълномощени от него лица имат достъп до личните данни.
  • 8.17 Изпращайки поръчката, купувачът потвърждава, че е прочел условията за защита на личните данни и че ги приема изцяло.
  • 8.18 Купувачът се съгласява с настоящите условия за защита на личните данни и декларира, че е запознат с тях и че ги приема изцяло, като сключва договор за покупка, участва в състезание, абонира се за бюлетин, пише в дискусии, използва обслужването на клиенти, попълва имейл адрес и в случай, че поръчката не е изпратена, като включи нотификации в браузъра и т.н.
  • 8.19 Продавачът има право да промени тези условия. Купувачът ще бъде информиран за новата формулировка на условията.

  • 9. ДОСТАВКА НА ИНФОРМАЦИЯ
  • 9.1 Може да се достави на купувача до електронния адрес

  • 10. ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ
  • 10.1 Ако отношенията, установени в договора за покупка, съдържат международен елемент, тогава страните са съгласни, че отношенията се уреждат от чешкото законодателство. Изборът на закон съгласно предходното изречение не лишава потребителя, който е потребител от защитата, предоставена му от разпоредбите на закона, която не може да бъде отклонена от договор и която иначе би се прилагала съгласно член 6, параграф 1 от Регламент на Регламента (ЕС) № 593/2008 на Европейския парламент и на Съвета от 17 юни 2008 г. относно приложимото право към договорните задължения (Рим I).
  • 10.2 Ако някоя от разпоредбите на Общите условия е или стане невалидна или недействителна, невалидната разпоредба се заменя с разпоредба, чието значение е възможно най-близо до невалидната. Недействителността или недействителността на една разпоредба не засяга валидността на другите разпоредби.
  • 10.3 Договорът за покупка, включително търговските условия се архивира от продавача в електронен вид или запис на подразбиращи се договори. Архивите не са достъпни.
  • 10.4 Приложението на Общите условия е формуляр за отказ от договора за покупка. Този формуляр е създаден по образец на известието за оттегляне от договора за покупка, публикувано от Чешката търговска инспекция. Купувачът може да използва друга форма на уведомление, при условие че съдържа информацията, необходима за неговото уреждане. Уведомлението се изпраща в електронен вид на електронния адрес на продавача чрез обслужването на клиенти.
  • 10.5 Данните за контакт на продавача са дадени в тълкуването на термина продавач.

ПРИКАЧЕНИ ФАЙЛОВЕ

Файл 1:Известие за отказ от договора за покупка
Подател: (име и фамилия, адрес или e-mail, телефонен номер): Известие за отказ от договора за покупка На……… направих поръчка във вашата галерия за пазаруване www.shipgratis.bg за стока …………, номер на поръчката …………, на стойност …………. лв. Получих поръчаните стоки на …………. Съгласно разпоредбите на раздел 1829, параграф 1, във връзка с разпоредбите на раздел 1818 от Закон № 89/2012 Coll., Гражданския кодекс, упражнявам законното си право и се отказвам от договора за покупка. В ……………… на …………………
Файл: Доказателство за покупка

Процедура за подаване на жалби

Процедура за подаване на жалби

  • 1. Общи разпоредби
  • 1.1 Настоящия Правилник за рекламация е издаден в съответствие и по смисъла на Закон № 89/2012 Coll., в по-късни изменения (Гражданския кодекс) и Закон № 634/1992 Coll., Относно защитата на потребителите, както е изменен.
  • 1.2 Инструкции за потребителя - процедурата за подаване на рекламация е неразделна част от търговските условия на продавача и описва процедурата за подаване на рекламация за стоки, които са предмет на договор за покупка-продажба между него и продавача.
  • 1.3 Купувачът е длъжен да се запознае с процедурата за рекламация и търговските условия, преди да сключи договора.
  • 1.4 Купувачът е на ясно, че е длъжен да предостави на Продавача нужното сътрудничество, необходимо за уреждане на жалбата/рекламацията, в противен случай сроковете се удължават адекватно с времето, през което Купувачът не е осигурил необходимото сътрудничество.
  • 1.5 Сключвайки договора, купувачът е съгласен с тези правила за рекламация. Правата на купувача, произтичащи от закона, не са засегнати от процедурата за рекламация.

  • 2. Гаранционни условия
  • 2.1 При избора на стоки е необходимо купувачът да се запознае с вида, вариантите, свойствата и друга информация за стоката.
  • 2.2 Преди да закупи продукта, купувачът взема предвид целта на употреба, дизайн, състав на материала и начин на обработка на стоките. Само добре подбраните продукти по отношение на функция, асортимент и размер са предпоставка за постигане на полезната стойност и целта на използване на продукта.
  • 2.3 За целия период на използване на закупените продукти е необходимо купувачът да обърне достатъчно внимание на основните правила за използване на тези стоки. По-специално е необходимо да се разгледат всички фактори, които оказват неблагоприятно влияние върху пълната функционалност и живот на продуктите, като например: прекомерна интензивност на тяхната употреба, употреба за неподходящи цели.
  • 2.4 Неправилният избор на продукта или неговите повреди, причинени от употреба, които не съответстват с неговия характер, не са основание за по-късни оплаквания/рекламации. Дефект, причинен от непрофесионално обслужване или непрофесионално въвеждане в експлоатация, не може да бъде причина за оплакване.
  • 2.5 Друго необходимо условие за поддържане на доброто състояние на стоките и тяхната функционалност е тяхната редовна поддръжка.

  • 3. Условия за оплакване/рекламация
  • 3.1 Ако по време на гаранционния период възникне дефект на закупения продукт, купувачът има право да се оплаче от този дефект.
  • 3.2 Гаранцията покрива само производствени дефекти, дефекти на материали или нецялостен продукт. Не важи за нормално износване. Промяна в състоянието на продукта, възникнала през гаранционния период в резултат на износването му, неправилна употреба или намеса, недостатъчна или неправилна поддръжка, не може да се счита за дефект.
  • 3.3 Купувачът трябва да уведоми Продавача за дефектите веднага след като ги открие, но не по-късно от 24 месеца от получаването на продукта.
  • 3.4 В случай на дефект, който може да се възстанови, купувачът има право да отстрани дефекта, допълнение на липсващите стоки или разумна отстъпка от покупната цена на стоките.
  • 3.5 В случай на непоправим дефект, купувачът може да се откаже от договора или да изиска разумна отстъпка от покупната цена на стоките.
  • 3.6 Претенциите за дефекти на продуктите, за които купувачът е знаел преди покупката или ако е била предоставена отстъпка от покупната цена на стоките поради наличието на дефекта, не могат да бъдат признати. Продавачът не носи отговорност за дефект, възникнал от естеството на вещта. Ако това е дефект, който може да бъде отстранен, купувачът няма право да се откаже от договора или да замени стоките.
  • 3.7 Рекламацията се счита за правилно подадена, ако заявеният продукт е цял и рекламацията не е възпрепятствана от общите принципи на хигиена. Купувачът е длъжен да представи заявените стоки почистени, без всякакви примеси и хигиенно безопасни. Продавачът може да откаже да приема рекламираните продукти, които не отговарят на по-горе изписаните принципи на обща хигиена.
  • 3.8 Рекламацията, включително отстраняването на дефектите, ще бъде уредена без забавяне, не по-късно от 30 дни от момента в който стоката е приета за рекламация.

  • 4. Процедура за подаване на рекламация
  • 4.1 Купувачът предявява оплаквания за дефекти на продукта с продавача.
  • 4.2 Купувачът може да подаде жалба чрез системата за рекламация, предназначена за тази цел от продавача, можете да намерите тази система ТУК. В тези ситуации можете да използвате и отделът за обслужване на клиенти, което е достъпно ТУК. (https://shipgratis.bg/helpdesk)
  • 4.3 Мястото за заявка на рекламация е място, определено и обозначено от продавача в неговите търговски условия като място за упражняване на права от дефектно изпълнение и за връщане на стоки.
  • 4.4 Продавачът се задължава да уведоми купувача за получаването на рекламацията не по-късно от 10 работни дни от получаването на рекламацията.

  • 5. Срокове за подаване на жалба
  • 5.1 Правото на отговорност за дефекти трябва да се упражни по време на гаранционния период. Рекламацията трябва да бъде подадена без неоправдано забавяне веднага щом дефектът е възникнал. Всяко забавяне или продължителна употреба на стоките може да причини задълбочаване на дефекта, влошаване на стоката и може да бъде причина за отхвърляне на рекламацията/оплакването. Гаранционният срок е 24 месеца и започва от датата на получаване на стоката.
  • 5.2 Ако резултатът от процедурата за рекламация е подмяната на заявения продукт, гаранционният срок започва отново от получаването на новия продукт. При замяна на дефектна част, новият гаранционен срок важи за сменената част.
  • 5.3 Гаранционният срок не трябва да се бърка с експлоатационния живот на продукта, т.е. времето, за което продуктът може да издържи поради своите характеристики, предназначена цел за употреба и разлика в интензивността на използването му при правилна употреба, включително поддръжка.

  • 6. Заключителни разпоредби
  • 6.1 В случай, че този ред за предявяване на рекламация не съдържа правила или информация за успешното подаване на рекламация се използват търговските условия на основа на които е сключен договорът за покупка на продукта, който е предмет на жалбата/рекламацията.
  • 6.2 Продавачът си запазва правото да променя тези правила за предявяване на рекламация