Голямо състезание
  • Състояние на поръчката
  • Рекламация, връщане, замяна
  • Рекламиране / Връщане на стока
  • Стоката е в наличност
  • Клиентски профил, създаване на поръчка
  • Стока - спецификация, наличност, лошо описани
  • Касова бележка
  • Доставка на пратки
  • Пощенски такси
  • Начини на плащане
  • Абонация за имейл бюлетин
    • Какво е състоянието на моята поръчка, кога ще пристигне пратката
    • В какво състояние е поръчката ви ,може да разберете, след като влезете в този линк ТУК

    • Как да анулирам или да променя поръчка
    • Ако искате да анулирате или да направите промяна в поръчката си, моля, създайте билет заедно с номера на поръчката си (Основанието за плащане) и ние ще я анулираме или ще направим желаната от вас промяна. Не е възможно да анулираме платените поръчки, които са били изпратени до вас.

    • Как да рекламирате, върнете или да замените стоки?
    • Рекламацията на стоки при нас е много лесна, можете да намерите точната процедура на страницата „Как да рекламирате или да върнете стоката ТУК

    • Не получавам никакви имейли за състоянието на поръчката си от Вас
    • Ако не получавате имейли от нас по време на процеса на обработка на поръчката, първо проверете дали имате пълна пощенска кутия. Ако пощенската ви кутия е ОК, моля, проверете своята нежелана поща. След това проверете клиентската си сметка, за да се уверите, че сте въвели правилно имейл адреса ТУК. Ако и двете са правилни или не можете да влезете в профила на клиента, моля, свържете се с нас чрез Обслужване на клиенти. Можете също да следвате процедурата за обработка на поръчката ТУК.

    • Кога ще пристигне поръчката
    • Складовите продукти се доставят в рамките на 2 дни след Чешката република и в рамките на 3 дни след изпращането от Словакия. За България срокът е 10 работни дни от деня на изпращането на поръчката. Другите продукти обикновено се доставят от чуждестранни доставчици в рамките на 10-40, максимално 60 дни след изпращането. В деня на изпращането на отделните продукти от вашата поръчка ще Ви изпратим информационен имейл. Продуктите от Вашата поръчка могат да бъдат доставени от множество складове. Следователно тя може да бъде доставяна в множество пратки по различно време. Пратката може да пристигне във вашата пощенска кутия или поща. За съжаление, не винаги ще получите уведомение до пощенската кутия, за пристигането на дадената пратка в пощенския клон, където пратката е пристигнала и където може да изчака превземането. Ако сте поръчали стоката от чуждестранен доставчик и доставката не е пристигнала в рамките на 10-60 дни от изпращането му по пощата, препоръчваме Ви да се спрете на пощенския клон, за да не се случи, че пратката ви се е върнала до подателя поради причина на непревземане. Свържете се с нас само когато целият период на доставка е изтекъл.

    • Срокът на доставка е изтекъл и стоките не пристигат, как да постъпя в този случай?
    • Първо се уверете, че времето за доставка от 10-40, най-късно 60 дни (10 дни за продуктите от склада ни ТУК ) са изминали от датата на изпращане на стоката от доставчика, а не от датата на създаване на поръчката. Ние винаги ще Ви информираме за деня на изпращането на поръчката ви по имейл. Тъй като стоките от вашата поръчка могат да бъдат доставени от повече складове, те могат да бъдат доставени последователно в повече пратки. И така, всяка пратка може и на практика има различна дата на изпращане. Пратката може да пристигне във вашата пощенска кутия или поща. За съжаление, не винаги ще получите уведомение до пощенската кутия, че дадената пратка се съхранява в пощата, където пратката чака да бъде превзета. В този случай, моля, отидете до пощата си възможно най-скоро, за да видите дали пратката се съхранява там и дали не се е върнала обратно поради причина, че не е била превзета. Ако срокът за доставка е изтекъл и пратката не е пристигнала и не е в пощенската служба, моля, въведете рекламация за доставка съгласно инструкциите ТУК, ще Ви изпратим отново стоката или ще възстановим парите по Ваш избор.

    • Колко време отнема доставката?
    • Времето за доставка обикновено е 10-40 дни от датата на изпращане, а не от датата на създаване на поръчката. Времето за доставка е дълго, защото стоките се изпращат директно от чуждестранните доставчици към вас, нашите клиенти. Това не се отнася за стоки, обозначени като "Складови стоки" и "Разпродажба", където времето за доставка е 10 работни дни от датата на изпращането. Ние винаги ще Ви информираме за датата на изпращане по имейл. Ако поръчате складови стоки и стоки от чуждестранен доставчик в една поръчка, всеки артикул ще пристигне отделно в съответното време на доставка. Стоките от вашата поръчка могат да бъдат доставени от повече складове, тъй като ние работим с много чуждестранни доставчици. Следователно тя може да бъде доставяна последователно в повече пратки.

    • Може ли да плащам с наложен платеж?
    • Указанията за плащане се показват, след като поръчката е завършена, изпратена до вашия имейл и може да бъде намерена в Моят профил -> Моите поръчки. Плащането с наложен платеж е възможно само за Складови стоки (https://shipgratis.bg/skladovi-stoki). Плащането със наложен платеж за други продукти не е възможно поради функционирането на галерията ни, понеже сътрудничим с много чуждестранни доставчици, от които стоките се изпращат директно до Вас, нашите клиенти. По този начин една поръчка може да бъде доставена от няколко склада, а за чуждестранните пратки услугата COD (плащане с наложен платеж) просто не е съществува. Платеж чрез изипей също е възможен. Като основание(причина за плащане) незбравяйте да напишете номера на поръчката си за да избегнете евентуалните произшествия, поради които понякога се случва, че въпреки поръчката е платена, ние не сме получили платежа, понеже липсва номера на поръчката, към която трябва да бъде присъединено плащането

    • Как да плащам? Мога ли да платя наложен платеж?
    • Може да платите в Уникредит Булбанк, в клоновете на изипей или с карта онлайн чрез защитения портал PayU. Указанията за плащане се показват, след като поръчката е завършена. Изпратени са до вашия имейл и може да бъдат намерени в Моят профил -> Моите поръчки. Плащането с наложен платеж е възможно само за Складови стоки (https://shipgratis.bg/skladovi-stoki). Плащането със наложен платеж за други продукти не е възможно поради функционирането на галерията ни, понеже сътрудничим с много чуждестранни доставчици, от които стоките се изпращат директно до Вас, нашите клиенти. По този начин една поръчка може да бъде доставена от няколко склада, а за чуждестранните пратки услугата COD (плащане с наложен платеж) просто не е съществува. Платеж чрез изипей също е възможен. Като основание(причина за плащане) незбравяйте да напишете номера на поръчката си за да избегнете евентуалните произшествия, поради които понякога се случва, че въпреки поръчката е платена, ние не сме получили платежа, понеже липсва номера на поръчката, към която трябва да бъде присъединено плащането

    • Получавам известия за заплащане на платена поръчка въпреки, че плащането е било осъществено и парите са били изтеглени от сметката ми. Къде е проблемът?
    • Ако е направено плащането, но получавате уведомение от да платите, това може да означава няколко неща. 1. Плащането е било направено в рамките между петък и понеделник. При нас присъединяването на плащане към поръчка е направено както мануално, така и автоматично в рамките на работната седмица, тоест от понеделник до петък. Както сигурно знаете, банките неработят най-бързо, също така неработят през уикенда поради което плащането може да бъде отложено за работната седмица. 2) Ако плащането е било направено през работната седмица, но са изминали повече от 3 дни в които получавате уведомение да платите, това означава, че е са били изписани погрени данни за банков превод или превод с изипей. Най-честа е грешката, че вместо номера на поръчката, който трябва да бъде изписан като основание за плащане е написано нещо различно, поради което нито системата ни ни служителя отговорен за проверката за осъществените плащания не е бил способен да открие грешката. В такъв случай винаги направете снимка на платежната бележка и ни я изпратете. Ние ще поправим случилата се грешка. Ако незнаете как точно да бъде попълнен формуляра, може да намерите готовия формуляр когато направите нова поръчка и желаете да платите по банков път. Там Ще намерите приложение как да попълните този форммуляр. 3/ Без да искате сте направили няколко поръчки и сте забравили, при което поръчката ви е палтена или се намира в процес на комплетация или е изпратена а другите поръчки очакват да бъдат платени Напишете ни на фейсбук или Клиентски сервис(Обслужване на клиенти) и ние ще поправим проблемът, тоест ще анулираме дублираните поръчки за да неполучавате тези известия.

    • Ненамерихте ли своя въпрос?
    • Задайте Ваш вопрос
    • Ненамерихте ли своя въпрос?
    • Задайте Ваш вопрос
    • Как да рекламирам, да върна или да заменя стока?
    • Рекламацията на стоки при нас е много лесно, можете да намерите точната процедура на страницата Как да рекламирате или да върнете стоката ТУК

    • Ненамерихте ли своя въпрос?
    • Задайте Ваш вопрос
    • Когато стоките са на склад, кога ще ги получа?
    • Времето за доставка обикновено е 10-40 дни от датата на изпращане, а не от датата на създаване на поръчката. Времето за доставка е дълго, защото стоките се изпращат директно от чуждестранните доставчици към вас, нашите клиенти. Това не се отнася за стоки, обозначени като "Складови стоки" и "Разпродажба", където времето за доставка е 10 работни дни от датата на изпращането. Ние винаги ще Ви информираме за датата на изпращане по имейл. Ако поръчате складови стоки и стоки от чуждестранен доставчик в една поръчка, всеки артикул ще пристигне отделно в съответното време на доставка. Стоките от вашата поръчка могат да бъдат доставени от повече складове, тъй като ние работим с много чуждестранни доставчици. Следователно тя може да бъде доставяна последователно в повече пратки.

    • Ненамерихте ли своя въпрос?
    • Задайте Ваш вопрос
    • Как да направя нова поръчка
    • Ако вече сте пазарували с нас, влезте в профила си, поставете артикулите в кошницата си, отидете на касата и следвайте стъпките. Ако това е първата ви покупка, поставете продукта в кошницата си, кликнете върху Продължи и въведете имейла си. След като завършите изпращането на имейла, кликнете отново върху бутона Продължи, за да попълните адреса си, да си измислите и дапопълните паролата от клиентския си профил, в който може да следите процеса на поръчката. След това кликнете върху бутона Продължи, за да преминете към Обобщение на поръчката. Кликнете върху Поръчка, за да изпратите поръчката си. Сега може да платите поръчката според данните за плащане, които виждате. Също така ще Ви изпратим всички данни за вашата поръчка по имейл.

    • Не мога да вляза, забравих паролата си
    • Ако не можете да влезете в профила си, моля, посетете този линк ТУК и попълнете имейл адреса си. Ще получите уникален линк към имейла си и след като кликнете върху него, ще въведете нова парола. Ако не получите имейл, възможно е да имате пълна пощенска кутия или въобще да не сте регистрирани с този имейл. Можете да потвърдите това просто като опитате да създадете профил ТУК. Ако можете да въведете имейл адреса си, той все още не е регистриран при нас.

    • Ненамерихте ли своя въпрос?
    • Задайте Ваш вопрос
    • Дойдоха необузначени семена, как да разбера кои са кои
    • Всеки вид семена пристига от чуждестранния доставчик в отделна пратка. Всяка пратка има номер, който можете да намерите в името на получателя на етикета (напр. John Smith # 123456). Можете да намерите списъка с тези номера, след като влезете в своите пратки: ТУК. Според числата лесно можете да разберете в коя пратка са кои семена.

    • Ненамерихте ли своя въпрос?
    • Задайте Ваш вопрос
    • Къде мога да намеря разписка за продажба, гаранционна карта?
    • Ние не издаваме гаранционната карта, защото тя не е необходима; Можете да изтеглите касовата бележка в Моят профил -> Моите поръчки ( ТУК ), като кликнете върху линка PDF фактура в съответната поръчка. Ако сте поръчали артикули от няколко доставчика в поръчката, броят на документите ще бъде изтеглен. Документът за складовите продуктисе издава от ATELI Goods, s.r.o. Документите за продажба на стоки от чуждестранни доставчици се издават от тези доставчици и отговарят на всички изисквания за отчитане като чуждестранен счетоводен документ, а не данъчен документ по смисъла на Закон за ДДС.

    • Ненамерихте ли своя въпрос?
    • Задайте Ваш вопрос
    • Защо не е възможно лично превземане на стока?
    • Личното превземане на стоки не е възможно поради функционирането на галерията ни, понеже сътрудничим с много чуждестранни доставчици и търговци, от които стоките се изпращат директно от техните складове до вас, нашите клиенти. По този начин ние стигаме до толкова ниските цени и безплатната доставка. Въпреки това не е възможно да приберем запасите, които имаме на склад в Пилзен, понеже не разполагаме с капацитет за продажба - пространство или персонал, защото се опитваме да намалим разходите, за да може да предложим нашите продукти на изгодни цени.

    • Дойде само част от поръчката, как да постъпя в този случай?
    • Стоките от Вашата поръчка могат да бъдат доставени от повече складове. Следователно тя може да бъде доставяна последователно в повече пратки. Ако досега сте получили само част от стоката, моля, изчакайте доставката на останалата част от поръчката. Свържете се с нас само когато целият срок на доставка е изтекъл. Възможно е да следите процеса на изпращане на отделните артикули с приблизителнен срок на доставка от поръчката си ТУК

    • Митнически контрол
    • Ако пратката е била задържана от пощата за митническa проверка, ние ще ви помогнем да решите ситуацията към ваше удовлетворение, тъй като това е наш приоритет. Подробни инструкции можете да намерите ТУК. Стоките могат да бъдат бързо изчистени с наша помощ и ние ще Ви компенсираме за направените разходи. Ако стоката е била конфискувана, ще възстановим финансовите средства платени за вашата поръчка.

    • Ненамерихте ли своя въпрос?
    • Задайте Ваш вопрос
    • Доставката наистина ли е БЕЗПЛАТНА?
    • Да, пощенските разходи бяха, са и винаги ще бъдат БЕЗПЛАТНИ за целия ни асортимент.

    • Ненамерихте ли своя въпрос?
    • Задайте Ваш вопрос
    • Как да плащам? Мога ли да платя наложен платеж?
    • Може да платите в Уникредит Булбанк, в клоновете на изипей или с карта онлайн чрез защитения портал PayU. Указанията за плащане се показват, след като поръчката е завършена. Изпратени са до вашия имейл и може да бъдат намерени в Моят профил -> Моите поръчки. Плащането с наложен платеж е възможно само за Складови стоки ( ТУК ). Плащането със наложен платеж за други продукти не е възможно за всеки продукт от нашия сайт поради функционирането на галерията ни, понеже сътрудничим с много чуждестранни доставчици, от които стоките се изпращат директно до Вас, нашите клиенти. По този начин една поръчка може да бъде доставена от няколко склада, а за чуждестранните пратки услугата COD (плащане с наложен платеж) в повечето случаи несъществува. Платеж чрез изипей също е възможен. Като основание(причина за плащане) незбравяйте да напишете номера на поръчката си, кото започва с цифрите 45000 за да избегнете евентуалните произшествия, поради които понякога се случва, че въпреки поръчката е платена, ние не сме получили платежа, понеже липсва номера на поръчката, към която трябва да бъде присъединено плащането.

    • Ненамерихте ли своя въпрос?
    • Задайте Ваш вопрос
    • Как да намаля или да се откажа от абонамента за бюлетини и как да ги възобновя?
    • Ако желаете да намалите честотата на изпращане на нашите бюлетини на веднъж седмично или да прекратите напълно абонамента си, кликнете върху съответния бутон: За да отмените изпращането на нови оферти от търговската галерия ShipGRATIS.bg натиснете ТУК. Ако решите да изпращате бюлетин веднъж седмично, ние ще Ви изпращаме само най-популярните оферти сред нашите клиенти. Ако изцяло откажете абонамента си и искате да го подновите, можете да го направите в профила си ТУК.

    • Ненамерихте ли своя въпрос?
    • Задайте Ваш вопрос

За съжаление не бяха намерени резултати за вашето търсене. Моля, опитайте отново с друга заявка за търсене.

Не намерихте ли въпроса си? Свържете се с нас.

  • Прикачете файл
  • Декларирам, че съм се запознал/а с Декларацията за поверителност и бих искал/а да изпратч въпрос към клиетски сервис.

* Задължителни полета

Важна информация
Ако обичате, не изпращайте въпроса няколко пъти, ще го поставите обратно в края на опашката. Състоянието и времето за доставка на поръчката си може да разберете като почукате върху зеления бутон.

Можете да се свържете с нас понеделник-петък между 9 и 16 часа
 на тел.
+359 825 180 15

Линията се таксува с обичайната тарифа на обаждащия, а времето за изчакване се таксува според характера на централата. Като се свържете с Клиентски сервис, Вие се съгласявате да използвате информацията, предоставена за маркетингови цели на ShipGRATIS.bg, на компанията Ateli, s.r.o.