Как да направя рекламация или как да върна продукта?

Имате ли проблем със закупения от нас продукт или изобщо не сте го получили?

Не бъдете тъжни за това, моля, направете рекламация  до нас и ние ще направим всичко възможно, за да ви накараме да имате пак усмивка на лицето си.

 

Как да го направя:

1. Влезте в профила си и в управление на пратките ТУК изберете поръчка, в която се намира продукт, който искате да рекламирате и кликнете върху бутона Покажи.

2. При избран продукт кликнете върху бутона Рекламация и след това вече само избирайте от предварително попълнени опции. Ако решим рекламаця с изпращане на абсолютно нов продукт, трябва отново да взимате предвид същото време на доставка както при реклмиран продукт.

3. За състояние на рекламация ще Ви информираме по имейла. Ако трябва да добавим каквато и да е информация относно рекламацията, ще Ви изпратим билет.

4. Ако изберете предпочитания от Вас начин за решаване на рекламация връщане на парите, винаги предлагаме 115% талон за следващата Ви покупка като извинение. Ако предпочитате да възстановите първоначалната сума по сметката си, просто отхвърлете купона в имейла или ТУК.

Съвет! Ако претендирате / връщате повреден или по друг начин неподходящ продукт, моля, прикачете снимката му във формуляра за рекламация, най-добре с плика/опаковка, в който е бил доставен. В повечето случаи няма да изискваме от вас да ни го изпратите обратно до нас а веднага ще Ви изпратим нов продукт или върнем парите. Ако ще изискваме да ни изпратите рекламиран продукт обратно до нас, ще Ви изпратим адреса чрез билета.

ВНИМАНИЕ! Преди да изпратите продукт създайте рекламация в профила си.
Ако сте изпратили стоката преди да създадете рекламация,времето за обработка по претенцията ви ще отнема повече време. Не изпращайте рекламация като иск за наложен платеж, ние не можем да приемем тези пратки и те ще Ви се върнат обратно.